N-VA Ternat met eigen lijst naar verkiezingen 2012

Op 30 november 2011

"Onze afdeling heeft steeds meer succes met haar jaarlijks eetfestijn en een gloednieuwe website. Binnenkort lanceren we onze 'Veilig Verkeer Ternat' website en in februari komt Bart De Wever naar Ternat. Door deze groei leek het ons dan ook logisch om na 6 jaar goed werk met de CD&V vrienden onze vleugels uit te slaan.

Door alleen op te komen geven we duidelijkheid aan de kiezer. Onze gemeente wordt al decennia bestuurd door telkens dezelfde partij, daarom is er dringend nood aan een nieuwe frisse wind. N-VA wil een geloofwaardig alternatief zijn in Ternat en daarom gaan wij met enthousiasme de uitdaging aan in 2012.

Pacta sunt servanda, wij zijn mensen van ons woord. Deze beslissing maakt van CD&V en de N-VA uiteraard concurrenten in 2012, maar geen vijanden. Op menselijk en politiek vlak hebben we met CD&V steeds goed samengewerkt in Ternat en dat hopen we zo te houden.

De N-VA lijst is in volle vorming en zal in oktober 2012 getrokken worden door gemeenteraadslid Sven De Paepe, op de foto samen met ad interim voorzitster Nele Vandenbulcke.”