Mark Demesmaeker verwelkomt Jong N-VA Ternat

Op 5 juni 2011

Bo De Geyndt, tevens jongerenverantwoordelijke binnen het bestuur van N-VA Ternat, werd verkozen als jongerenvoorzitter. Dimitri Vandenhende is ondervoorzitter, Kevin De Baerdemaeker is secretaris en Christoph Van Achte (niet op de foto) is penningmeester. Verder werd ook Lennert Cornette verkozen als bestuurslid. Bij de receptie die daarop volgde werd de nieuwe jongerenafdeling verwelkomd door Sven De Paepe, gemeenteraadslid voor N-VA Ternat en door Vlaams parlementslid, Mark Demesmaeker.

Jong N-VA Ternat wil zich uiteraard vooral richten op Ternatse jongeren, luisteren naar hun verzuchtingen en bezorgdheden en ook trachten hen zich politiek te engageren. Jong N-VA Ternat zal ook streven naar betere verkeersveiligheid voor de Ternatse schoolgaande jeugd en een eerlijker subsidiebeleid voor Ternatse sportverenigingen.

Jong N-VA Ternat bestuur met Mark Demesmaeker

v.l.n.r. Bo De Geyndt, Mark Demesmaeker, Lennert Cornette, Dimitri Vandenhende, Kevin De Baerdemaeker